středa 27. ledna 2016

Ovesná kaše



takto ji dělám já:
- nejprve si nakrájím ovoce, připravím si vše čím si ji chci ozdobit :)
- odvážím si 60g ovesných vloček (množství si každý musí vyzkoušet sám, co mu bude vyhovovat jestli více nebo méně), dám do malého hrnce a zaliji vodou nebo mlékem nebo obojím od oka :) ale cca dávám 350-400ml na těch 60 vloček :)
- dám vařit a míchám (protože se kaše ráda připaluje) do zhoustnutí, až to bude mít konzistenci kaše :) při vaření dolívám vodu, když se mi to zdá moc husté a chvilku ještě míchám
- a je hotovo už stáčí jen přendat do misky a dozdobit :))
- http://i.sme.sk/cdata/3/61/6167773/vlocky-r838_res.jpg používám tyto vločky z Lidlu :)
- http://img2.ecka.info/foto/77/19786_600~cCh4hZ.jpg tyto jsem používala dříve z Kauflandu (ale ty jsem si vážila a zalévala tekutinou už večer, aby přes noc změkli a já je ráno nemusela dlouho vařit… takže jsem si je večer připravila a ráno jen dolila trošku vody a dala vařit, za chvilku je hotovo) ty z Lidlu jsou podle mě o hodně lepší :))
- kaši dále dozdobuji arašídovým máslem, skořicí, kakaem, semínky, oříšky, sušeným ovocem.. cokoliv vás napadne :)
- moje nejoblíbenější je s "banánovo-arašídovým přelivem" - rozmačkaný banán se lžičkou arašídového másla :)) ♥
- když dělám s jablkem nebo hruškou tak 2/3 dávám vařit k vločkám do hrnce a vařím o pár minut déle, aby trošku změkly :) a zbytkem pak už jen dozdobím hotovou kaši
- fantazii se meze nekladou :)) můžete si udělat třeba kakaovou, kávovou, skořicovou, makovou, kokosovou.. přidáním pár lžiček do hrnce k vločkám
- když dozdobuji arašídovým máslem, tak ho dávám občas na dno misky, jednu lžičku :)) je to takové překvapení :)) krásně se rozteče :))
- pokud se mi ji nechce nijak zdobit tak to dám vše do hrne k vločkám (oříšky, brusinky, skořici..) a nahoru jen ovoce
- pokud vím, že ráno nebudu stíhat a nechce se mi vstávat dříve tak si připravuji tuto variantu ovesné kaše: http://carujeme.cz/12-zdravych-ovesnych-kasi-ktere-nemusite-varit/ dodržuji jen základ a zbytek si dám podle sebe :) ovoce a oříšky :))
- když spěchám, dám do misky vločky a vodu a dám to do mikrovlnné trouby na cca 2 min., super je dát nahoru trošku bílého jogurtu :)) a dozdobit ovocem, skořicí..

Cuketová :)

Žádné komentáře:

Okomentovat